#CaseStudy

Polska marka gier mobilnych.

Oferuje gry zręcznościowe, logiczne czy sportowe.

Zadanie

Baltoro Games chce przede wszystkim zbudować społeczność wokół swojej marki. Naszym zadaniem jest zwiększanie jej liczebności oraz dotarcie do konkretnego odbiorcy – gamera.

 

Realizacja

Komunikacja firmy została oparta na dwóch platformach – Facebooku oraz Instagramie. Na pierwszej z nich, dzięki dopasowaniu grupy docelowej do contentu, uzyskaliśmy świetne wyniki płatnej kampanii – szczegóły poniżej. Każdoro posty zbierają po kilkaset reakcji, a w trakcie maja przybyło 5 344 fanów i 349 zaangażowanych – Interactivity Index wzrósł o 996. Na koniec tego miesiąca wynik tego wskaźnika to 12 176.

Na Instagramie, dzięki zastosowaniu trafnych hashtagów oraz zbudowaniu oryginalnego layoutu walla profilu, zaangażowaliśmy organicznie użytkowników do interakcji. Każdorazowo posty zbierają po kilkadziesiąt reakcji.

Wyniki za maj 2017

CTR w kampanii promującej posty na poziomie 18,92%.

Najwyższe osiągnięte wyniki CTR pojedynczych postów 25,18%, 25,04%, 22,81%.

CPC w kampanii promującej posty na poziomie 0,03 zł, najniżej 0,02 zł.

Zasięg w kampanii promującej posty na poziomie 22 000.

Kliknięcia w kampanii promującej posty na poziomie 9 774.

Efekt

Przeprowadzone przez nas płatne kampanie osiągnęły wyniki, które przerosły nasze oczekiwania. Dobrze dopasowany content do grupy docelowej przyniósł nam dotarcie do szerokiego grona odbiorców niskim kosztem, co skutecznie wpływa na budowanie marki Baltoro Games wśród gamerów!

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot