#CaseStudy

Klient

Polski producent i dystrybutor kosmetyków kolorowych. Od lat jest liderem wśród polskich marek kosmetycznych. Świetnie radzi sobie również na rynkach Europy Środkowo – Wschodniej, jak i Europy Zachodniej. Bell Cosmetics wyróżnia przystępna cena oraz wysoka jakość produktów, która spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek.

Zadanie

Pokazanie światu jak bardzo kolorowy może być makijaż – oczywiście stworzony kosmetykami Bell.

Realizacja

Prowadzenie profilu marki Bell Cosmetics na Facebooku dla rynków zagranicznych. Komunikacja jest prowadzona w języku angielskim. Opiera się głównie na postach produktowych

Wyniki

(dane za okres 01.10.2016 r. – 06.07.2017 r.)

 

Liczba wyświetleń profilu: 3 807 026

Średni dzienny zasięg wirusowy: wzrost o 152,05%

Zaangażowani użytkownicy: wzrost o 252,39%

Odsetek zaangażowanych: 82,76%

Interactivity Index: 143 156

CTR w kampanii promującej posty na poziomie: 11,14%

CPC w kampanii promującej posty: 0,02 zł

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot