#CaseStudy

Działania:

W dobie marketingu internetowego posiadanie profilu na Facebooku jest niemalże koniecznością, a prowadzenie komunikacji z użytkownikami zależy w dużej mierze od branży, ale także od pomysłu!

Bio Eco Food to producent unikalnych mieszanek do produkcji pieczywa, z których uzyskuje się zdrowy, dietetyczny chleb o wysokiej zawartości białka, błonnika, niskim indeksie glikemicznym, oraz o niezwykle niskiej zawartości węglowodanów.

Poprzez ciekawy, spójny i przemyślany content gromadzimy fanów, którzy preferują zdrowy tryb życia. Trafiamy do odbiorców przez rozum, czyli edukujemy ich o zdrowym odżywianiu.

Dbamy o stronę wizualną!

W nietypowy jak na tą branżę sposób przedstawiamy produkty, jakimi są mieszanki do wypieku chlebów o jedynej takiej recepturze na świecie. Propagujemy pozytywny wizerunek. Odnosząc się do wartości rodzinnych, przyjaźni, radości i piękna. Działamy pozytywnie na emocje i sprawiamy, że chleb firmy Bio Eco kojarzony jest ze zdrowiem.

Przykładowe realizacje:

 

 

 

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot