#CaseStudy

Działania

Wytrzymały, odporny, niezależny i pełen energii – HAMMER to telefon taki, jak Ty! W jaki sposób zakomunikować ideę marki myPhone i zbudować społeczność Hammeromaników gotowych na nieograniczone możliwości telefonów linii HAMMER?

Naszą komunikację opieramy na dwóch najważniejszych komunikatach, które – przenikając się ze sobą – tworzą filozofię marki. HAMMER to telefony idealne do ekstremalnych warunków – odporne na wodę, pyłki i wstrząsy. Gwarantują niezawodność i pewność, że #MożeszWięcej – niezależnie od okoliczności. Świetnie sprawdzają się w pracy w trudnych warunkach, wśród miłośników sportów ekstremalnych czy zapalonych podróżników, a więc osób, które każdego dnia gotowe są, by sięgać po więcej. Stąd drugi z naszych kluczowych komunikatów – doba każdego z nas ma 1440 minut i tylko od nas zależy, jak je wykorzystamy. Na fanpage’u Hammer.Możesz więcej. pokazujemy, jak cieszyć się każdą z nich – odkrywając, nie dając za wygraną, sięgając po więcej, ucząc się na błędach, pokonując własne słabości.

Oprócz sprzedaży, która realizuje się poprzez posty produktowe, budujemy wokół marki prawdziwą społeczność Hammeromaniaków – angażujemy, zachęcamy do aktywności i dzielenia się własnymi spostrzeżeniami. Dzięki prostym pytaniom czy komunikatom, jak również atrakcyjnej warstwie wizualnej, mam szansę “wsłuchać się” w indywidualne historie i budować przy tym zaangażowanie na profilu.

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot