#CaseStudy

Akcja “Lato z KULIG” – Influence Marketing

Marka skórzanego obuwia dla kobiet i mężczyzn. Wyróżnia ją najwyższa jakość produktów, które wykonywane są z dbałością o każdy, nawet najmniejszy detal. Idąc z duchem czasu, KULIG wprowadza do swojej oferty modele butów, które odpowiadają na obowiązujące modowe trendy. KULIG to nie tylko komfort, ale także oryginalność i styl!

Współpraca z liderami opinii

Influence marketing coraz częściej staje się nieodłącznym elementem strategii wielu marek. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że followersi utożsamiają się z osobami, które obserwują w mediach społecznościowych i mają do nich dużo większe zaufanie niż do innych form reklam. Współpraca z liderami opinii wzmacnia wizerunek marki, a także pomaga zbudować świadomość marki w nowej grupie docelowej, bądź umacnia ją u dotychczasowych odbiorców. Ponadto generuje duży zasięg, dzięki któremu nasz produkt ma możliwość dotrzeć do większej liczby odbiorców. Ma również wpływ na wzrost zaufania do marki oraz zwiększenie sprzedaży. Co ważne tego typu akcje dostarczają marce wartościowego i autentycznego contentu dopasowanego do określonej grupy docelowej, który można wykorzystać w działaniach marketingowych.

Realizacja i cel kampanii

Kampania #LatoKulig miała na celu promocję letniej kolekcji obuwia oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Naszym zadaniem było wygenerowanie konkretnego zasięgu przy użyciu konkretnej ilości produktów.
Do udziału w akcji zostało zaproszonych 8 influencerek, które zostały wybrane na podstawie swojej grupy followersów. Zależało nam, aby grupą docelową akcji #LatoKulig były kobiety w wieku od 19 do 35 lat.
Influencerki wykonywały zadanie, poprzez które miały pokazać, jak wygląda ich lato z butami Kulig. Każda z publikacji na ich profilach na Instagramie była opatrzona hashtagami #KuligShoes oraz #LatoKulig.

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot