#CaseStudy

myPhone

Mało kto wyobraża sobie codziennie funkcjonowanie bez nowych technologii. Jedną z nich są niewątpliwie smartfony. myPhone jest pierwszym polskim producentem smartfonów i telefonów komórkowych. W swoich produktach udostępnia nowe technologie mobilne dostępne dotychczas dla nielicznych z racji wysokiej ceny, m.in. obsługę dwóch kart SIM bez konieczności przełączania.

Zadanie

Przedstawianie i promowanie modeli będących w aktualnej ofercie producenta, prezentowanie nowych linii smartfonów. Budowanie i utrzymywanie społeczności zgromadzonej wokół produktów i profilu na Facebook poprzez m.in. konkursy, ciekawostki związane z telefonami, prezentację w atrakcyjny sposób smartfonów, które są dostępne dla każdego i posiadają wiele przydatnych zastosowań.

Realizacje

Poprzez działania nakierowane m.in. na interakcję ze społecznością odbiorców, prowadzimy profil na Facebook.com stosując kilka linii postów. Przedstawiamy modele telefonów uwydatniając nieoczywiste i przydatne cechy smartfonów w przystępny i luźny sposób, angażujemy użytkowników poprzez zagadki, ciekawostki, które są związane z smartfonami myPhone.

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot