#CaseStudy

Pierre Cardin

W 1958 roku młody projektant, Pierre Cardin uznał, że moda powinna być dostępna dla ogółu. Jako jeden z pierwszych odszedł od haute couture na rzecz pret-a-porter, za co został ukarany usunięciem z francuskiej organizacji Chambre Syndicale, zrzeszającej najbardziej ekskluzywnych twórców. Został do niej przywrócony niedługo później, gdy jego nowa kolekcja okazała się wielkim sukcesem. Dziś marka Pierre Cardin jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie i wciąż cieszy się niegasnącym

Zadanie

Firma ma wielu wiernych fanów w Polsce, zwłaszcza wśród nieco starszej klienteli. Naszym celem jest odmłodzenie jej wizerunku i przedstawienie odbiorcom w wieku 25-35 lat. Chcemy wzbudzić ich zaufanie i budować pozycję eksperta. Służyć temu ma specjalna, edukacyjna linia postów. Naszym najważniejszym zadaniem jest stworzenie profilu tak eleganckiego, jak ubrania szyte przez markę Pierre Cardin.

Realizacje

Skupiamy się na postach produktowych i edukacyjnych. Przybliżamy klientom historię i tradycję marki, przy okazji udzielając modowych porad. Dzięki temu budujemy zaufanie oraz pozycję eksperta w branży. Do tej pory udało nam się zebrać zaangażowaną społeczność, w której udziela się niemal co drugi użytkownik.

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot