#CaseStudy

Rakoczy Stal

Firma zajmująca się produkcją ekologicznych i innowacyjnych kotłów na paliwa stałe. Na rynku działa od 50 lat i cały czas się rozwija. Jej flagowym produktem jest nowoczesny i oszczędny kocioł Cortina.

Zadanie

Rakoczy Stal powierzył nam swój fanpage, żebyśmy zwiększyli rozpoznawalność marki oraz zbudowali ekologiczny wizerunek firmy. Bardzo ważne dla właścicieli firmy jest również edukowanie klientów na temat ochrony środowiska, w którym żyjemy.

Realizacje

Prace nad profilem zaczęliśmy, kiedy liczył on ok. 150 fanów. Zwiększyliśmy ich liczbę o ponad 1000 i każdego miesiąca pozyskujemy ok. 200 nowych.

Z okazji 500 polubień profilu zorganizowaliśmy konkurs. Zadaniem było wymyślenie hasła reklamowego dla ekologicznych kotłów Cortina. Nagrodą w konkursie była markowa maska antysmogowa. W konkursie wzięło udział ponad 50 użytkowników, czyli w tamtym momencie ponad 10% wszystkich użytkowników.

Obecnie cały czas fanpage jest rozwijany i są na nim publikowane zarówno treści edukacyjne, jak i produktowe.

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot