#CaseStudy

Opis działań

Komputer jest tym, kim Ty jesteś! – kampania wizerunkowo-sprzedażowa z przekierowaniem na stronę

 

Celem kampanii wizerunkowej z elementami sprzedaży było dotarcie do jak największej ilości odbiorców, wzbudzenie zaciekawienia i wywołanie reakcji – kliknięcie w reklamę, która przekieruje na stronę sklepu.

 

Reklama zrealizowaliśmy w formie 3 postów na profilu XEDE, 2 dark postów, kreacji reklamowej na konwersję oraz reklamy AdWords. Wszystkie reklamy zrealizowane zostały w formie filmików w formacie mp4.

Kampania przebiegała dwuetapowo. W pierwszej fazie wprowadziliśmy testy A – B. Zaprojektowaliśmy dwie kreacje reklamy na konwersję i przetestowaliśmy, która z nich lepiej performuje w określonej grupie docelowej, dzieląc budżet na pół. Następnie przekierowujemy całość budżetu na kreację z lepszymi wynikami i wprowadziliśmy dark posty, a także klasyczne posty.

Zwycięska kreacja bazowała na przekazie emocjonalnym. Naszym celem było zapewnienie odbiorcy, że XEDE to komputer, który zaspokoi jego potrzeby. Nie ważne jakie, ponieważ każdy człowiek jest inny, zatem ma także różnorodne oczekiwania i wymagania wobec sprzętu, stylu życia, pracy.

Krecja bazowała na zaprezentowaniu trzech osób, wykonujących tę sama czynność, ale zupełnie inaczej. Podkreśla fakt, że marka ma produkty dostosowane do ludzi o różnych potrzebach, ale jest w stanie zaspokoić większość z nich. Utożsamienie sprzętu ze stylem życia buduje więź i chęć posiadania go przez odbiorcę, który w reklamie odnajduje część siebie.

Podoba Ci się nasze case study?

chatbot