Content Machine.

Daj się poznać swoim klientom dzięki zautomatyzowanemu procesowi tworzenia treści online.

Poznaj więcej szczegółów

Dlaczego Content Machine?

Bo musisz wchodzić w interakcję z potencjalnymi klientami.

32% internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, a ponad 60% użytkowników dzieli się informacjami o zakupach.

32%
Bo Twoja marka musi być wiarygodna i wzbudzać zaufanie.

44% użytkowników portali społecznościowych dzięki informacjom w social media kupiło produkt, którego wcześniej nie planowali.

44%
Bo tylko lojalna i zaangażowana społeczność zostanie ambasadorami Twojej marki.

Zaangażowanie marki wzrasta o 28%, gdy konsumenci otrzymują nie tylko profesjonalne treści, ale też zdjęcia i wideo produktów tworzone przez użytkowników.

28%
ring ring ring
Co chcesz osiągnąć?
  • Zwiększyć zaangażowanie odbiorców
  • Zaprezentować eksperckość
  • Zwiększyć zasięgi
  • Prowadzić content marketing
  • Dotrzeć do nowych grup docelowych
  • Zbudować wiarygodność
  • Zwiększyć liczbę punktów styku z marką
  • Zbudować społeczność

Jak rozumiemy sukces?

Prowadzisz dialog z odbiorcami poprzez content marketing

Pozyskujesz ambasadorów marki

Budujesz wizerunek eksperta

Twoje treści nie są chaotyczne

Twoje komunikaty uzupełniają się na poszczególnych kanałach

Wszystkie działania content marketingowe są spójne

Lepiej pozycjonujesz swoją markę w świecie online

Zwiększasz liczbę fanów, dzięki content marketingowi

Dla Kogo?

Prowadzisz firmę, ale masz poczucie, że komunikacja online nie przynosi efektów
diagram
01
  • Dosyć tworzenia treści tylko dlatego, że wszyscy mówią, że trzeba być online.
  • Spójne treści we wszystkich kanałach, to sposób na zwiększenie punktów styku z marką.
  • Długookresowe korzyści z regularnych działań contentowych przekładają się na sprzedaż.
Otwierasz biznes, o którym nikt nie wie
02
  • Obecność w social mediach umożliwia dotarcie do setek tysięcy osób.
  • Budowanie wiarygodności i zaufania do marki buduje się od samego początku.
  • Strategia na lata, którą możesz rozwijać, ale zawsze jest aktualna.
Uważasz, że Twój biznes działa dobrze, ale chciałbyś dotrzeć do większej ilości osób
03
  • Zwiększanie punktów styku z marką to klucz do sukcesu.
  • Twoi klienci stają się ambasadorami marki i rekomendują Twoją firmę.
  • Zasięgi zyskujesz dzięki crossowaniu kanałów.
Masz firmę, ale chcesz zbudować lub wzmocnić wiarygodność marki
04
  • Ludzie ufają ekspertom z branży.
  • Budowanie marki eksperta jest możliwe dzięki zaplanowanym działaniom.
  • Wiarygodność i zaufanie zyskasz dzięki spójnym działaniom.
Masz klientów, ale pragniesz zbudować lojalną zaangażowaną społeczność
05
  • Social Media to ludzie, dlatego pozwól im mówić w imieniu Twojej marki.
  • Społeczność i jej rekomendacje mogą być siłą napędową Twojej firmy.
  • Postawienie w centrum uwagi człowieka wzbudza zaufanie.
Obecna agencja tworzy treści, które nie tworzą spójnej komunikacji
06
  • Wybór kanałów w których są Twoi klienci i dopasowany styl komunikacji.
  • Rozważenie, gdzie znajdują się grupy docelowe z nieodkrytym potencjałem.
  • Dotarcie do nowych odbiorców.
Content Machine

Zautomatyzowany proces tworzenia wartościowego dla odbiorcy contentu online i dystrybuowania treści w social mediach, który jest oparty na storytellingu i autorskiej metodologii.

1
Człowiek

Cała strategia contentowa opiera się na człowieku. Na osobie która wciela się w rolę eksperta i dzieli się wartościową wiedzą, rozwiązuje problemy i podpowiada ciekawe rozwiązania. Jest to niezbędny element do budowania Knowledge Center. Ten element jest ściśle powiązany ze skutecznym Personal Brandingiem, Social Sellingiem lub Influence Marketingiem, a także wsparciem agencji w zakresie tworzenia treści.

2
Knowledge Center

Knowledge Center to miejsce, w którym zbudujemy Ci zaangażowaną społeczność i stworzymy bazowe treści. W zależności od grupy docelowej marki i formatu, wybierzemy główną platformę do komunikacji. W kolejnych krokach treści z Knowledge Center będą dystrybuowane na innych platformach i umożliwią recycling treści Twojej marki.

wordpress youtube spotify soundcloud
3
Mikrotreści

Treści z Knowledge Center będą bazą, która umożliwi tworzenie spójnych mikrotreści opartych na storytellingu. Będą one dystrybuowane w kanałach wspierających komunikację, aby tworzyć wiele punktów styku z Twoją marką i zwiększać zasięg oraz rozpoznawalność brandu. Między innymi będą to krótkie wideo, animacje, wydarzenia, cytaty, artykuły, zdjęcia z backstage’u, memy, grafiki, GIF-y, e-booki, podcasty, infografiki, inne.

4
Dystrybucja

Mikrotreści będą dystrybuowane w wybranych kanałach wspierających główną komunikację marki. Ich wybór zostanie dokonany na podstawie oceny, gdzie znajduje się grupa docelowa klienta.

facebook linkedin instagram igtv twitter youtube spotify soundcloud snapchat tiktok
5
User generated content

Treści generowane przez użytkowników stają się coraz bardziej powszechne i ważne dla marek, ponieważ pozwalają wpływać na decyzje zakupowe klientów. W mediach społecznościowych chodzi o zaangażowanie i interakcje. Platformy takie jak Instagram i Facebook używają algorytmów, które nagradzają treści przy dużym zaangażowaniu, zapewniając większą ekspozycję i lepszy zasięg.

6
Analiza i raportowanie

Przedstawienie wyników, ich analiza oraz rekomendacje dalszych działań za pomocą narzędzi pozwalających na automatyzację działań.

Składowe pakietu Content Machine

Cenimy sobie transparentność, dlatego przygotowaliśmy przejrzyste elementy, które wchodzą w pakiet Content Machine. To Ty decydujesz, czy chcesz powierzyć nam całość działań, czy konkretne zadanie dopasowane do zapotrzebowania Twojego biznesu i celów content marketingowych.
Strategia Social Media
Spójna egzekucja strategii komunikacji w wybranych kanałach social media.
Dystrybucja
Publikowanie zaprojektowanych treści w wybranych kanałach.
Knowledge Center
Tworzenie bazowych treści budujących pozycję eksperta.
User Generated Content
Angażowanie społeczności do tworzenia treści.
Mikrotreści
Tworzenie mikrotreści dopasowanych do kanałów, w których jest Twoja grupa docelowa.
Influence Marketing
Koordynacja współpracy z influencerami.
Twoje wybory

    Twoje dane kontaktowe


    Kiedy i za ile?

    Wypełniasz formularz kontaktowy
    Wspólnie tworzymy brief
    Powstaje oferta
    Otrzymujesz plan Content Machine dla Twojego biznesu, kosztorys i harmonogram działań
    Prezentujemy Ci strategię Content Machine
    Podejmujesz decyzje
    8h
    48h

    Kim jesteśmy?

    Nadaj swojemu produktowi kształt i zdecyduj, kto i z jakiego powodu chce go kupić
    Product Creation
    Content Creation
    Visual Communication
    Twórz
    Poznawaj swoich odbiorców, ale też to, jak pod ich wpływem zmienia się Twój produkt
    Content Machine
    Social Media Strategy
    Influence Marketing
    Poznawaj
    Daj się poznać - efektywnie dotrzyj do nowych użytkowników, którzy pokochają Twój produkt
    Sales Funnel Strategy
    Growth Strategy
    Campaign Media Buying
    Docieraj
    Analizuj oraz wyciągaj wnioski i bądź lepszy z każdym powtórzeniem
    Marketing Automation
    CRM
    Analityka
    Powtarzaj
    Poznaj digital first
    Cześć!

    Poznajmy się!