Content Machine.

Content Machine - zautomatyzowany proces tworzenia i dystrybuowania Twoich treści online. Sprawdź jak monetyzować swoje Social Media!.

Zapisz się na bezpłatne konsultacje:
Co zyskasz w 30 min?
Przedstawimy Ci Content Machine Marketing Canvas! Odpowiemy sobie na pytania:
  • Jak zwiększysz wiarygodność swojej marki w social mediach?
  • Jak planujesz publikacje na Facebooku dla swoich odbiorców?
  • Masz zaangażowaną społeczność lub ambasadorów marki?
  • Jak analizujesz dane content marketingowe?
  • Jakie cele pomoże Ci osiągnąć content marketing?
Dowiesz się, jak content marketing może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes!
Nie tkwij więcej w chaosie marketingowym,
Zapisz się teraz!

Dlaczego Content Machine?

Content Machine - wchodzenie w interakcje z odbiorcami w social media
Chcesz zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki w social media tak, aby przyciągała uwagę treściami oraz opiniami.

32% internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, a ponad 60% użytkowników dzieli się informacjami o zakupach.

32%
Content Machine - wzbudzanie wiarygodności marki i budowanie zaufania u odbiorców
Chcesz wzbudzić wiarygodność i zaufanie do Twojej marki, co przekuje się na zyski sprzedażowe.

44% użytkowników portali społecznościowych dzięki informacjom w social media kupiło produkt, którego wcześniej nie planowali.

44%
Content Machine - tylko lojalna społeczność przekształca się w ambasadorów Twojej marki
Chcesz rozwinąć zaangażowaną społeczność, która zostanie ambasadorami Twojej marki, przez co wzrosną Twoje zasięgi.

Zaangażowanie marki wzrasta o 28%, gdy konsumenci otrzymują nie tylko profesjonalne treści, ale też zdjęcia i wideo produktów tworzone przez użytkowników.

28%
ring ring ring
Co chcesz zyskać?
  • Większy ruch na Twojej stronie www
  • Wzrost sprzedaży Twoich usług/produktów
  • Konwersja i monetyzacja klientów
  • Usystematyzowany plan działania content marketingu
  • Wielokanałowe prowadzenie social media
  • Duża świadomość marki
  • Rozwinięcie społeczności
  • Zaangażowanie odbiorców
  • Wiarygodność marki
  • Zwiększenie zasięgów

Jak rozumiemy sukces?

Tworzysz bazę wiedzy online o Twojej marce i budujesz wizerunek eksperta

Prowadzisz dialog z odbiorcami poprzez content marketing

Twoje komunikaty uzupełniają się na poszczególnych kanałach

Pozyskujesz ambasadorów marki i korzystasz z UGC

Lepiej pozycjonujesz swoją markę w świecie online

Zwiększasz liczbę fanów, przez co monetyzujesz Twój biznes

Dla Kogo?

Prowadzisz firmę, ale Twoja komunikacja online nie przynosi efektów sprzedażowych
Wykres przedstawiający brak efektów w dotychczasowej komunikacji online Twojej marki - szansa to planowanie spójnych treści
01
  • Dzięki odpowiedniej automatyzacji content marketingu wzrasta konwersja i ruch na stronie WWW.
  • Publikując wartościowe treści, umożliwiasz odbiorcom odnalezienie rzetelnych informacji na temat Twojego biznesu.
  • Długookresowe i regularne działania contentowe mają bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży.
Otwierasz biznes, o którym nikt nie wie, a zależy Ci na rozpoznawalności
Wykres mówiący o obecności w social media, która wpływa na budowanie wizerunku marki i zaufania do niej
02
  • Branding i budowanie świadomości marki w Internecie to podstawa działań marketingowych.
  • Tworząc przydatne treści online, inwestujesz w przyszłość firmy i w jej popularność.
  • Obecność w social mediach umożliwia dotarcie do setek tysięcy osób.
Twój biznes ma już klientów, ale chciałbyś dotrzeć do większej ilości osób
Rysunek rakiety - zwiększanie zasięgów Twojej marki jest możliwe dzięki crossowaniu kanałów komunikacji online
03
  • Optymalizacja marketingu treści przyczynia się do wzrostu widoczności strony w wyszukiwarce Google.
  • Większa liczba odwiedzin na Twojej stronie to większa szansa na sukces sprzedażowy.
  • Właściwy dobór kanałów dystrybucji treści online to sposób na zwiększenie zasięgów marki. Zasięgi te zyskujesz dzięki przemyślanemu crossowaniu kanałów.
Masz firmę, ale chcesz zbudować lub wzmocnić wiarygodność marki
Rysunek z człowiekiem, czytającym książkę - ekspertem z branży, który dzięki spójnym działaniom wzbudza wiarygodność marki
04
  • Tworzenie bazy lojalnych klientów to złożony proces i polega na zaufaniu odbiorców.
  • Ludzie ufają ekspertom z branży - dziel się z odbiorcami praktycznymi informacjami nt. Twoich usług/produktów.
  • Stale zwiększaj zainteresowanie Twoich potencjalnych klientów poprzez regularne dostarczanie im jakościowego i spersonalizowanego contentu.
Masz grono klientów, ale pragniesz zbudować lojalną zaangażowaną społeczność
Rysunek trzech osób - social media to ludzie, pozwól im mówić w imieniu Twojej marki - staną się siłą napędową Twojego biznesu
05
  • Social Media to ludzie, dlatego pozwól im mówić w imieniu Twojej marki. Skuteczne działania contentowe sprawiają, że Twoi klienci stają się ambasadorami marki i rekomendują Twoją firmę.
  • Społeczność i jej rekomendacje mogą być siłą napędową Twojej firmy.
  • Content marketing to narzędzie do budowania pozytywnych relacji, jak również monetyzacji organicznego ruchu na stronie.
Twoja obecna agencja tworzy treści, które nie tworzą spójnej komunikacji online
Rysunek globusa i puzzli - liczy się dopasowany styl komunikacji do potrzeb klientów, wybór kanałów pod względem grupy docelowej
06
  • Spójne treści we wszystkich kanałach social media to sposób na zwiększenie zasięgów marki.
  • Dobieraj kanały dystrybucji treści online pod względem grupy docelowej. Dopasuj styl komunikacji do potrzeb klientów.
  • Większy nakład pracy w content marketingu wyrównuje się z niskimi kosztami prowadzonych działań. Wytworzone treści można promować na social media bez dużego nakładu finansowego, co pozytywnie wpływa wydajność i skuteczność komunikatów online, a także umożliwia monetyzację.
Content Machine

Zautomatyzowany proces tworzenia wartościowego dla odbiorcy contentu online i dystrybuowania treści w social mediach, który jest oparty na storytellingu i autorskiej metodologii.

1
Człowiek

Cała strategia contentowa opiera się na człowieku. Na osobie która wciela się w rolę eksperta i dzieli się wartościową wiedzą, rozwiązuje problemy i podpowiada ciekawe rozwiązania. Jest to niezbędny element do budowania Knowledge Center. Ten element jest ściśle powiązany ze skutecznym Personal Brandingiem, Social Sellingiem lub Influence Marketingiem, a także wsparciem agencji w zakresie tworzenia treści.

2
Knowledge Center

Knowledge Center to miejsce, w którym zbudujemy Ci zaangażowaną społeczność i stworzymy bazowe treści. W zależności od grupy docelowej marki i formatu, wybierzemy główną platformę do komunikacji. W kolejnych krokach treści z Knowledge Center będą dystrybuowane na innych platformach i umożliwią recycling treści Twojej marki.

wordpress youtube spotify soundcloud
3
Mikrotreści

Treści z Knowledge Center będą bazą, która umożliwi tworzenie spójnych mikrotreści opartych na storytellingu. Będą one dystrybuowane w kanałach wspierających komunikację, aby tworzyć wiele punktów styku z Twoją marką i zwiększać zasięg oraz rozpoznawalność brandu. Między innymi będą to krótkie wideo, animacje, wydarzenia, cytaty, artykuły, zdjęcia z backstage’u, memy, grafiki, GIF-y, e-booki, podcasty, infografiki, inne.

4
Dystrybucja

Mikrotreści będą dystrybuowane w wybranych kanałach wspierających główną komunikację marki. Ich wybór zostanie dokonany na podstawie oceny, gdzie znajduje się grupa docelowa klienta.

facebook linkedin instagram igtv twitter youtube spotify soundcloud snapchat tiktok
5
User generated content

Treści generowane przez użytkowników stają się coraz bardziej powszechne i ważne dla marek, ponieważ pozwalają wpływać na decyzje zakupowe klientów. W mediach społecznościowych chodzi o zaangażowanie i interakcje. Platformy takie jak Instagram i Facebook używają algorytmów, które nagradzają treści przy dużym zaangażowaniu, zapewniając większą ekspozycję i lepszy zasięg.

6
Analiza i raportowanie

Przedstawienie wyników, ich analiza oraz rekomendacje dalszych działań za pomocą narzędzi pozwalających na automatyzację działań.

Składowe pakietu Content Machine

Cenimy sobie transparentność, dlatego przygotowaliśmy przejrzyste elementy, które wchodzą w pakiet Content Machine. To Ty decydujesz, czy chcesz powierzyć nam całość działań, czy konkretne zadanie dopasowane do zapotrzebowania Twojego biznesu i celów content marketingowych.
Strategia Social Media
Spójna egzekucja strategii komunikacji w wybranych kanałach social media.
Dystrybucja
Publikowanie zaprojektowanych treści w wybranych kanałach.
Knowledge Center
Tworzenie bazowych treści budujących pozycję eksperta.
User Generated Content
Angażowanie społeczności do tworzenia treści.
Mikrotreści
Tworzenie mikrotreści dopasowanych do kanałów, w których jest Twoja grupa docelowa.
Influence Marketing
Koordynacja współpracy z influencerami.
Twoje wybory

    Twoje dane kontaktowe


    Kiedy i za ile?

    Ikonka kartki papieru - wypełnienie formularza kontaktowego online
    Wypełniasz formularz kontaktowy
    Ikonka podpunktów - wspólne tworzenie briefu, określenie potrzeb i celów
    Wspólnie tworzymy brief
    Ikonka z sześcianami - opracowanie oferty biznesowej Content Machine
    Powstaje oferta
    Ikonka lejka - otrzymanie spersonalizowanego planu Content Machine, kosztorysu oraz harmonogramu działań
    Otrzymujesz plan Content Machine dla Twojego biznesu, kosztorys i harmonogram działań
    Ikonka tablicy - prezentacja strategii Content Machine i jej wdrożenie
    Prezentujemy Ci strategię Content Machine
    Ikonka potwierdzenia - podpisanie umowy
    Podejmujesz decyzje
    8h
    48h

    Kim jesteśmy?

    Nadaj swojemu produktowi kształt i zdecyduj, kto i z jakiego powodu chce go kupić
    Product Creation
    Content Creation
    Visual Communication
    Twórz
    Poznawaj swoich odbiorców, ale też to, jak pod ich wpływem zmienia się Twój produkt
    Content Machine
    Social Media Strategy
    Influence Marketing
    Poznawaj
    Daj się poznać - efektywnie dotrzyj do nowych użytkowników, którzy pokochają Twój produkt
    Sales Funnel Strategy
    Growth Strategy
    Campaign Media Buying
    Docieraj
    Analizuj oraz wyciągaj wnioski i bądź lepszy z każdym powtórzeniem
    Marketing Automation
    CRM
    Analityka
    Powtarzaj
    Poznaj digital first
    Cześć!

    Poznajmy się!