Content Machine.
Content Machine - zautomatyzowany proces tworzenia i dystrybuowania Twoich treści online. Sprawdź jak monetyzować swoje Social Media!.
Zapisz się na bezpłatne konsultacje:
Co zyskasz w 30 min?
Przedstawimy Ci Content Machine Marketing Canvas! Odpowiemy sobie na pytania:
- Jak zwiększysz wiarygodność swojej marki w social mediach?
- Jak planujesz publikacje na Facebooku dla swoich odbiorców?
- Masz zaangażowaną społeczność lub ambasadorów marki?
- Jak analizujesz dane content marketingowe?
- Jakie cele pomoże Ci osiągnąć content marketing?
Dowiesz się, jak content marketing może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes!
Nie tkwij więcej w chaosie marketingowym,
Zapisz się teraz!
Zapisz się teraz!
Zautomatyzowany proces tworzenia wartościowego dla odbiorcy contentu online i dystrybuowania treści w social mediach, który jest oparty na storytellingu i autorskiej metodologii.
Cała strategia contentowa opiera się na człowieku. Na osobie która wciela się w rolę eksperta i dzieli się wartościową wiedzą, rozwiązuje problemy i podpowiada ciekawe rozwiązania. Jest to niezbędny element do budowania Knowledge Center. Ten element jest ściśle powiązany ze skutecznym Personal Brandingiem, Social Sellingiem lub Influence Marketingiem, a także wsparciem agencji w zakresie tworzenia treści.
Knowledge Center to miejsce, w którym zbudujemy Ci zaangażowaną społeczność i stworzymy bazowe treści. W zależności od grupy docelowej marki i formatu, wybierzemy główną platformę do komunikacji. W kolejnych krokach treści z Knowledge Center będą dystrybuowane na innych platformach i umożliwią recycling treści Twojej marki.
Treści z Knowledge Center będą bazą, która umożliwi tworzenie spójnych mikrotreści opartych na storytellingu. Będą one dystrybuowane w kanałach wspierających komunikację, aby tworzyć wiele punktów styku z Twoją marką i zwiększać zasięg oraz rozpoznawalność brandu. Między innymi będą to krótkie wideo, animacje, wydarzenia, cytaty, artykuły, zdjęcia z backstage’u, memy, grafiki, GIF-y, e-booki, podcasty, infografiki, inne.
Mikrotreści będą dystrybuowane w wybranych kanałach wspierających główną komunikację marki. Ich wybór zostanie dokonany na podstawie oceny, gdzie znajduje się grupa docelowa klienta.
Treści generowane przez użytkowników stają się coraz bardziej powszechne i ważne dla marek, ponieważ pozwalają wpływać na decyzje zakupowe klientów. W mediach społecznościowych chodzi o zaangażowanie i interakcje. Platformy takie jak Instagram i Facebook używają algorytmów, które nagradzają treści przy dużym zaangażowaniu, zapewniając większą ekspozycję i lepszy zasięg.
Przedstawienie wyników, ich analiza oraz rekomendacje dalszych działań za pomocą narzędzi pozwalających na automatyzację działań.