Content Machine.

Content Machine - zautomatyzowany proces tworzenia i dystrybuowania Twoich treści online. Sprawdź jak monetyzować swoje Social Media!.

Zapisz się na bezpłatne konsultacje:
Co zyskasz w 30 min?
Przedstawimy Ci Content Machine Marketing Canvas! Odpowiemy sobie na pytania:
  • Jak zwiększysz wiarygodność swojej marki w social mediach?
  • Jak planujesz publikacje na Facebooku dla swoich odbiorców?
  • Masz zaangażowaną społeczność lub ambasadorów marki?
  • Jak analizujesz dane content marketingowe?
  • Jakie cele pomoże Ci osiągnąć content marketing?
Dowiesz się, jak content marketing może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes!
Nie tkwij więcej w chaosie marketingowym,
Zapisz się teraz!

    Firma PromoAgency zobowiązuje się do ochrony i poszanowania Państwa prywatności, a Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać wyłącznie do administrowania Państwa kontem oraz do dostarczania produktów i usług, o które Państwo prosili. Od czasu do czasu chcielibyśmy się z Państwem skontaktować w sprawie naszych produktów i usług, jak również innych treści, które mogą Państwa zainteresować. Jeśli zgadzają się Państwo na kontakt z nami w tym celu, proszę zaznaczyć poniżej, aby określić, w jaki sposób mamy się z Państwem kontaktować:
    Aby zapewnić Państwu żądane treści, musimy przechowywać i przetwarzać Państwa dane osobowe. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie Państwa danych osobowych w tym celu, prosimy zaznaczyć poniższe pole wyboru.
    W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z tych komunikatów. Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu rezygnacji z subskrypcji, naszych zasad ochrony prywatności oraz tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania prywatności, należy zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

    Dlaczego Content Machine?

    Content Machine - wchodzenie w interakcje z odbiorcami w social media
    Chcesz zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki w social media tak, aby przyciągała uwagę treściami oraz opiniami.

    32% internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, a ponad 60% użytkowników dzieli się informacjami o zakupach.

    32%
    Content Machine - wzbudzanie wiarygodności marki i budowanie zaufania u odbiorców
    Chcesz wzbudzić wiarygodność i zaufanie do Twojej marki, co przekuje się na zyski sprzedażowe.

    44% użytkowników portali społecznościowych dzięki informacjom w social media kupiło produkt, którego wcześniej nie planowali.

    44%
    Content Machine - tylko lojalna społeczność przekształca się w ambasadorów Twojej marki
    Chcesz rozwinąć zaangażowaną społeczność, która zostanie ambasadorami Twojej marki, przez co wzrosną Twoje zasięgi.

    Zaangażowanie marki wzrasta o 28%, gdy konsumenci otrzymują nie tylko profesjonalne treści, ale też zdjęcia i wideo produktów tworzone przez użytkowników.

    28%
    ring ring ring
    Co chcesz zyskać?
    • Większy ruch na Twojej stronie www
    • Wzrost sprzedaży Twoich usług/produktów
    • Konwersja i monetyzacja klientów
    • Usystematyzowany plan działania content marketingu
    • Wielokanałowe prowadzenie social media
    • Duża świadomość marki
    • Rozwinięcie społeczności
    • Zaangażowanie odbiorców
    • Wiarygodność marki
    • Zwiększenie zasięgów

    Jak rozumiemy sukces?

    Tworzysz bazę wiedzy online o Twojej marce i budujesz wizerunek eksperta

    Prowadzisz dialog z odbiorcami poprzez content marketing

    Twoje komunikaty uzupełniają się na poszczególnych kanałach

    Pozyskujesz ambasadorów marki i korzystasz z UGC

    Lepiej pozycjonujesz swoją markę w świecie online

    Zwiększasz liczbę fanów, przez co monetyzujesz Twój biznes

    Dla Kogo?

    Prowadzisz firmę, ale Twoja komunikacja online nie przynosi efektów sprzedażowych
    Wykres przedstawiający brak efektów w dotychczasowej komunikacji online Twojej marki - szansa to planowanie spójnych treści
    01
    • Dzięki odpowiedniej automatyzacji content marketingu wzrasta konwersja i ruch na stronie WWW.
    • Publikując wartościowe treści, umożliwiasz odbiorcom odnalezienie rzetelnych informacji na temat Twojego biznesu.
    • Długookresowe i regularne działania contentowe mają bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży.
    Otwierasz biznes, o którym nikt nie wie, a zależy Ci na rozpoznawalności
    Wykres mówiący o obecności w social media, która wpływa na budowanie wizerunku marki i zaufania do niej
    02
    • Branding i budowanie świadomości marki w Internecie to podstawa działań marketingowych.
    • Tworząc przydatne treści online, inwestujesz w przyszłość firmy i w jej popularność.
    • Obecność w social mediach umożliwia dotarcie do setek tysięcy osób.
    Twój biznes ma już klientów, ale chciałbyś dotrzeć do większej ilości osób
    Rysunek rakiety - zwiększanie zasięgów Twojej marki jest możliwe dzięki crossowaniu kanałów komunikacji online
    03
    • Optymalizacja marketingu treści przyczynia się do wzrostu widoczności strony w wyszukiwarce Google.
    • Większa liczba odwiedzin na Twojej stronie to większa szansa na sukces sprzedażowy.
    • Właściwy dobór kanałów dystrybucji treści online to sposób na zwiększenie zasięgów marki. Zasięgi te zyskujesz dzięki przemyślanemu crossowaniu kanałów.
    Masz firmę, ale chcesz zbudować lub wzmocnić wiarygodność marki
    Rysunek z człowiekiem, czytającym książkę - ekspertem z branży, który dzięki spójnym działaniom wzbudza wiarygodność marki
    04
    • Tworzenie bazy lojalnych klientów to złożony proces i polega na zaufaniu odbiorców.
    • Ludzie ufają ekspertom z branży - dziel się z odbiorcami praktycznymi informacjami nt. Twoich usług/produktów.
    • Stale zwiększaj zainteresowanie Twoich potencjalnych klientów poprzez regularne dostarczanie im jakościowego i spersonalizowanego contentu.
    Masz grono klientów, ale pragniesz zbudować lojalną zaangażowaną społeczność
    Rysunek trzech osób - social media to ludzie, pozwól im mówić w imieniu Twojej marki - staną się siłą napędową Twojego biznesu
    05
    • Social Media to ludzie, dlatego pozwól im mówić w imieniu Twojej marki. Skuteczne działania contentowe sprawiają, że Twoi klienci stają się ambasadorami marki i rekomendują Twoją firmę.
    • Społeczność i jej rekomendacje mogą być siłą napędową Twojej firmy.
    • Content marketing to narzędzie do budowania pozytywnych relacji, jak również monetyzacji organicznego ruchu na stronie.
    Twoja obecna agencja tworzy treści, które nie tworzą spójnej komunikacji online
    Rysunek globusa i puzzli - liczy się dopasowany styl komunikacji do potrzeb klientów, wybór kanałów pod względem grupy docelowej
    06
    • Spójne treści we wszystkich kanałach social media to sposób na zwiększenie zasięgów marki.
    • Dobieraj kanały dystrybucji treści online pod względem grupy docelowej. Dopasuj styl komunikacji do potrzeb klientów.
    • Większy nakład pracy w content marketingu wyrównuje się z niskimi kosztami prowadzonych działań. Wytworzone treści można promować na social media bez dużego nakładu finansowego, co pozytywnie wpływa wydajność i skuteczność komunikatów online, a także umożliwia monetyzację.

    Content Machine

    Zautomatyzowany proces tworzenia wartościowego dla odbiorcy contentu online i dystrybuowania treści w social mediach, który jest oparty na storytellingu.
    1
    Człowiek
    Cała strategia contentowa opiera się na człowieku. Na osobie która wciela się w rolę eksperta i dzieli się wartościową wiedzą, rozwiązuje problemy i podpowiada ciekawe rozwiązania. Jest to niezbędny element do budowania Knowledge Center. Ten element jest ściśle powiązany ze skutecznym Personal Brandingiem, Social Sellingiem lub Influence Marketingiem, a także wsparciem agencji w zakresie tworzenia treści.
    2
    Knowledge Center
    Knowledge Center to miejsce, w którym zbudujemy Ci zaangażowaną społeczność i stworzymy bazowe treści. W zależności od grupy docelowej marki i formatu, wybierzemy główną platformę do komunikacji. W kolejnych krokach treści z Knowledge Center będą dystrybuowane na innych platformach i umożliwią recycling treści Twojej marki.
    Wordpress TouTube Spotify SoundClud
    3
    Mikrotreści
    Treści z Knowledge Center będą bazą, która umożliwi tworzenie spójnych mikrotreści opartych na storytellingu. Będą one dystrybuowany w kanałach wspierających komunikację, aby tworzyć wiele punktów styku z Twoją marką i zwiększać zasięg oraz rozpoznawalność brandu. Między innymi będą to krótkie wideo, animacje, wydarzenia, cytaty, artykuły, zdjęcia z backstage’u, memy, grafiki, GIF-y, e-booki, podcasty, infografiki, inne.
    4
    Dystrybucja
    Mikrotreści będą dystrybuowane w wybranych kanałach wspierających główną komunikację marki. Ich wybór zostanie dokonany na podstawie oceny, gdzie znajduje się grupa docelowa klienta.
    Facebook LinkedIn Intagram InstaTV Twitter TouTube Spotify SoundClud Snapchat TikTok
    5
    User generated content
    Treści generowane przez użytkowników stają się coraz bardziej powszechne i ważne dla marek, ponieważ pozwalają wpływać na decyzje zakupowe klientów. W mediach społecznościowych chodzi o zaangażowanie i interakcje. Platformy takie jak Instagram i Facebook używają algorytmów, które nagradzają treści przy dużym zaangażowaniu, zapewniając większą ekspozycję i lepszy zasięg.
    6
    Analiza i raportowanie
    Przedstawienie wyników, ich analiza oraz rekomendacje dalszych działań za pomocą narzędzi pozwalających na automatyzację działań.
    Cat Brand24 Sotrender Google1 SuperMwetrics Google2 Unamo
    1/6

    Składowe pakietu Content Machine

    Cenimy sobie transparentność, dlatego przygotowaliśmy przejrzyste elementy, które wchodzą w pakiet Content Machine. To Ty decydujesz, czy chcesz powierzyć nam całość działań, czy konkretne zadanie dopasowane do zapotrzebowania Twojego biznesu i celów content marketingowych.
    Strategia Social Media
    Spójna egzekucja strategii komunikacji w wybranych kanałach social media.
    Dystrybucja
    Publikowanie zaprojektowanych treści w wybranych kanałach.
    Knowledge Center
    Tworzenie bazowych treści budujących pozycję eksperta.
    User Generated Content
    Angażowanie społeczności do tworzenia treści.
    Mikrotreści
    Tworzenie mikrotreści dopasowanych do kanałów, w których jest Twoja grupa docelowa.
    Influence Marketing
    Koordynacja współpracy z influencerami.
    Twoje wybory

      Kiedy i za ile?

      Ikonka kartki papieru - wypełnienie formularza kontaktowego online
      Wypełniasz formularz kontaktowy
      Ikonka podpunktów - wspólne tworzenie briefu, określenie potrzeb i celów
      Wspólnie tworzymy brief
      Ikonka z sześcianami - opracowanie oferty biznesowej Content Machine
      Powstaje oferta
      Ikonka lejka - otrzymanie spersonalizowanego planu Content Machine, kosztorysu oraz harmonogramu działań
      Otrzymujesz plan Content Machine dla Twojego biznesu, kosztorys i harmonogram działań
      Ikonka tablicy - prezentacja strategii Content Machine i jej wdrożenie
      Prezentujemy Ci strategię Content Machine
      Ikonka potwierdzenia - podpisanie umowy
      Podejmujesz decyzje
      8h
      48h

      Kim jesteśmy?

      Nadaj swojemu produktowi kształt i zdecyduj, kto i z jakiego powodu chce go kupić
      Product Creation
      Content Creation
      Visual Communication
      Twórz
      Poznawaj swoich odbiorców, ale też to, jak pod ich wpływem zmienia się Twój produkt
      Content Machine
      Social Media Strategy
      Influence Marketing
      Poznawaj
      Daj się poznać - efektywnie dotrzyj do nowych użytkowników, którzy pokochają Twój produkt
      Sales Funnel Strategy
      Growth Strategy
      Campaign Media Buying
      Docieraj
      Analizuj oraz wyciągaj wnioski i bądź lepszy z każdym powtórzeniem
      Marketing Automation
      CRM
      Analityka
      Powtarzaj
      Poznaj digital first
      Cześć!

      Poznajmy się!