Bezpłatny warsztat: Jak zmienić fanów na klientów?

Wykorzystaj zautomatyzowany proces tworzenia treści online, by fani stali się Twoimi klientami. Podczas webinaru poznasz autorską metodologię Content Machinę, która oparta jest o wartościowy content i jego odpowiednią dystrybucję. Podczas 90 minut stworzysz swoją własną strategię Content Machine. Warsztat poprowadzi Managing Director Paulina Wiesiołek.

Weź udział w webinarze i zyskaj:

Kompletny planner tworzenia treści online dla firm, które chcą uporządkować contentowy chaos.

Narzędzie, które pozwoli przedsiębiorcom lepiej zaplanować content marketing.

Framework, który pozwoli tworzyć spójne treści i dystrybuować je w odpowiednich kanałach.

Know- how jak skutecznie budować komunikację marki.

Warsztat Content Machine Model Canvas poprowadzi

Cześć!

Nazywam się Paulina Wiesiołek i od ponad roku pełnię funkcję Managing Director w ClickCommunity. Z agencją związana jestem od ponad 5 lat. Wcześniej zajmowałam się tworzeniem contentu do Social Mediów, Personal Brandingiem oraz zarządzaniem projektami. Fascynuje się markami i ich historiami, dlatego prowadzę kanał na YouTube o brandingu. Sprawdź -->

Poznajmy się, możesz mnie znaleźć tutaj:

Content Machine

Zautomatyzowany proces tworzenia wartościowego dla odbiorcy contentu online i dystrybuowania treści w social mediach, który jest oparty na storytellingu.
1
Człowiek
Cała strategia contentowa opiera się na człowieku. Na osobie która wciela się w rolę eksperta i dzieli się wartościową wiedzą, rozwiązuje problemy i podpowiada ciekawe rozwiązania. Jest to niezbędny element do budowania Knowledge Center. Ten element jest ściśle powiązany ze skutecznym Personal Brandingiem, Social Sellingiem lub Influence Marketingiem, a także wsparciem agencji w zakresie tworzenia treści.
2
Knowledge Center
Knowledge Center to miejsce, w którym zbudujemy Ci zaangażowaną społeczność i stworzymy bazowe treści. W zależności od grupy docelowej marki i formatu, wybierzemy główną platformę do komunikacji. W kolejnych krokach treści z Knowledge Center będą dystrybuowane na innych platformach i umożliwią recycling treści Twojej marki.
Wordpress TouTube Spotify SoundClud
3
Mikrotreści
Treści z Knowledge Center będą bazą, która umożliwi tworzenie spójnych mikrotreści opartych na storytellingu. Będą one dystrybuowany w kanałach wspierających komunikację, aby tworzyć wiele punktów styku z Twoją marką i zwiększać zasięg oraz rozpoznawalność brandu. Między innymi będą to krótkie wideo, animacje, wydarzenia, cytaty, artykuły, zdjęcia z backstage’u, memy, grafiki, GIF-y, e-booki, podcasty, infografiki, inne.
4
Dystrybucja
Mikrotreści będą dystrybuowane w wybranych kanałach wspierających główną komunikację marki. Ich wybór zostanie dokonany na podstawie oceny, gdzie znajduje się grupa docelowa klienta.
Facebook LinkedIn Intagram InstaTV Twitter TouTube Spotify SoundClud Snapchat TikTok
5
User generated content
Treści generowane przez użytkowników stają się coraz bardziej powszechne i ważne dla marek, ponieważ pozwalają wpływać na decyzje zakupowe klientów. W mediach społecznościowych chodzi o zaangażowanie i interakcje. Platformy takie jak Instagram i Facebook używają algorytmów, które nagradzają treści przy dużym zaangażowaniu, zapewniając większą ekspozycję i lepszy zasięg.
6
Analiza i raportowanie
Przedstawienie wyników, ich analiza oraz rekomendacje dalszych działań za pomocą narzędzi pozwalających na automatyzację działań.
Cat Brand24 Sotrender Google1 SuperMwetrics Google2 Unamo
1/6